O MNIE

Emilia Sędziak

Nazywam się Emilia Sędziak i jestem negocjatorem oraz konsultantem biznesowym.

 

Uwielbiam działać na rynku międzynarodowym – porównywać, sprawdzać i uczyć się od firm z innych krajów. Marzę, aby polskie firmy były konkurencyjne w 100%. Wiem, że naszą pracowitością i jakością możemy wiele zdziałać, tylko czasami brakuje nam umiejętności negocjacyjnych, biznesowych i językowych. Moją misją jest towarzyszyć w tej drodze i wspierać rozwój polskich biznesów. Nie ma większego sukcesu, niż podpisane kontrakty na miliony euro i zadowoleni klienci.

 

Od zawsze byłam pewną siebie osobą i stawiająca na działania. Zarządzałam zespołem w międzynarodowej firmie, negocjowałam współpracę z partnerami z całego świata oraz nadzorowałam całe projekty. Jak się okazało, to wrodzone predyspozycje wspierają moje działania, bo jestem Deal Makerem, czyli według Talent Dynamics, urodzonym negocjatorem. Natomiast z testów Gallupa, dwa pierwsze talenty to: Osiąganie i Ukierunkowanie, które pozwalają mi się skupić się w pełni na każdym zadaniu, tak aby odnieść sukces. 

 
Kilka faktów
 

Od 2008 r. działam w biznesie międzynarodowym:

  1. Firma lokalna, w której odpowiadałam za cały obieg towaru począwszy od negocjacji warunków cenowych z dostawcami z zagranicy, logistykę i sprzedaż na terenie Polski.
  2. Międzynarodowa korporacja, gdzie stworzyłam CUW (Centrum Usług Wspólnych/Shared Service)
  3. Centralizowałam i optymalizowałam procesy biznesowe w jednostkach europejskich
  4. Zarządzałam 20-osobowym zespołem,
  5. Byłam Key user’em aplikacji i systemów
  6. Brałam udział w międzynarodowych projekty i szkolenia
 

Od 2019 r. jestem właścicielką firmy w której:

  1. Prowadzę negocjacje biznesowe na arenie międzynarodowej i lokalnej
  2. Szkolę z zakresu negocjacji, komunikacji, zarządzania zespołem oraz centralizacji procesów biznesowych
  3. Wykładam na kierunku Języki Obce w Mediach i w Biznesie. Uczę Obsługi Klienta Obcojęzycznego w Praktyce oraz Różnic Kulturowych
  4. Napisałam e-booki o komunikacji międzynarodowej oraz stworzyłam kurs online Rekrutacja Międzynarodowa
  5. Ukończyłam szkolenia: Leadership Academy, Leading Changes, Green & Black Belt
  6. Posiadam tytuł Master Business Teacher oraz ukończyłam Master Business Training u Kamili Rowińskiej.
  7. Certyfikat z Zarządzania i modelowania procesów biznesowych
  8. Od marca 2021 – jestem dyrektorem ds. koordynacji projektów w Instytucie Projekt Przedsiębiorczość
  9. Byłam prelegentką podczas konferencji PWSZ Konin: Kompetencje w Biznesie Międzynarodowym oraz podczas konferencji KNRO Business Women: „Last Minute do Sukcesu, Business English kluczem do komunikacji międzynarodowej oraz furtką do kariery”.
  10. Napisałam artykuły dla magazynów “Business Woman & Life”, “Warto Znać Biznes”, “Founders”
  11. Współtworzyłam podręcznika dla studentów “Języki Obce w Mediach i w Biznesie”
  12. Zdobyłam nagrodę „Lider wśród Trenerów biznesowych”

 

Sukcesy moich klientów

 

  1. 8000 zł rocznie mniej na wynegocjowanej umowie z firmą transportową na przewóz towarów
  2. Pomoc w zerwaniu umowy najmu w galerii handlowej bez ponoszenia kar umownych.
  3. 5% dodatkowego rabatu przy renegocjacji warunków umowy handlowej.
  4. Umowa z dodatkowym dostawcą (back up), dzięki czemu podczas Covidu, firma mojego klienta, jako nieliczna w branży, zapewniła sobie ciągłość dostaw
  5. 3 tysiące złotych miesięcznie mniej na wynajem pomieszczeń biurowych.
  6. Wejście na rynek hiszpański i francuski w branży opakowaniowej
  7. Obniżka czynszu lokalu w Szkocji o 50% i 70% 

 

Mogłabym Ci powiedzieć, że dla mnie liczy się zysk Twojej firmy, że moje usługi są najlepsze, że mam liczne certyfikaty i sukcesy, ale to, co jest najważniejsze to ludzie. Czyli Twój biznes jest dla ludzi, to ludzie kierują Twoją firmą i to ludzie negocjują i rozmawiają. Dlatego grunt to nauczyć się podstaw w danej dziedzinie – negocjacji czy rekrutacji, a potem nie bać się rozmawiać, bo to podstawa komunikacji i udanych współprac.

 

Z chęcią pomogę Tobie i Twoim pracownikom się tego nauczyć lub zrobię to za Ciebie jako “Negocjator do Wynajęcia”

 

Sprawdź ofertę i skorzystaj z bezpłatnej 20-min konsultacji

 

WEBINAR

6 BŁĘDÓW W NEGOCJACJACH, PRZEZ KTÓRE TRACISZ PIENIĄDZE

Webinar odbędzie się 25 lipca (czwartek) o godzinie 19:00 na platformie ZOOM.

Przedstawię praktyczne przykłady, studia przypadku i konkretne kroki, które możesz zastosować od zaraz, aby zwiększyć skuteczność swoich negocjacji i zabezpieczyć lepsze warunki umów, kontraktów i współprac.