O MNIE
Emilia Sędziak
Nazywam się Emilia Sędziak i jestem negocjatorem oraz konsultantem biznesowym.
Uwielbiam działać na rynku międzynarodowym – porównywać, sprawdzać i uczyć się od firm z innych krajów. Marzę, aby polskie firmy były konkurencyjne w 100%. Wiem, że naszą pracowitością i jakością możemy wiele zdziałać, tylko czasami brakuje nam umiejętności negocjacyjnych, biznesowych i językowych. Moją misją jest towarzyszyć w tej drodze i wspierać rozwój polskich biznesów. Nie ma większego sukcesu, niż podpisane kontrakty na miliony euro i zadowoleni klienci.
Od zawsze byłam pewną siebie osobą i stawiająca na działania. Zarządzałam zespołem w międzynarodowej firmie, negocjowałam współpracę z partnerami z całego świata oraz nadzorowałam całe projekty. Jak się okazało, to wrodzone predyspozycje wspierają moje działania, bo jestem Deal Makerem, czyli według Talent Dynamics, urodzonym negocjatorem. Natomiast z testów Gallupa, dwa pierwsze talenty to: Osiąganie i Ukierunkowanie, które pozwalają mi się skupić się w pełni na każdym zadaniu, tak aby odnieść sukces.
Od 2008 r. działam w biznesie międzynarodowym:
- Firma lokalna, w której odpowiadałam za cały obieg towaru począwszy od negocjacji warunków cenowych z dostawcami z zagranicy, logistykę i sprzedaż na terenie Polski.
- Międzynarodowa korporacja, gdzie stworzyłam CUW (Centrum Usług Wspólnych/Shared Service)
- Centralizowałam i optymalizowałam procesy biznesowe w jednostkach europejskich
- Zarządzałam 20-osobowym zespołem,
- Byłam Key user’em aplikacji i systemów
- Brałam udział w międzynarodowych projekty i szkolenia
Od 2019 r. jestem właścicielką firmy w której:
- Prowadzę negocjacje biznesowe na arenie międzynarodowej i lokalnej
- Szkolę z zakresu negocjacji, komunikacji, zarządzania zespołem oraz centralizacji procesów biznesowych
- Wykładam na kierunku Języki Obce w Mediach i w Biznesie. Uczę Obsługi Klienta Obcojęzycznego w Praktyce oraz Różnic Kulturowych
- Napisałam e-booki o komunikacji międzynarodowej oraz stworzyłam kurs online Rekrutacja Międzynarodowa
- Ukończyłam szkolenia: Leadership Academy, Leading Changes, Green & Black Belt
- Posiadam tytuł Master Business Teacher oraz ukończyłam Master Business Training u Kamili Rowińskiej.
- Certyfikat z Zarządzania i modelowania procesów biznesowych
- Od marca 2021 – jestem dyrektorem ds. koordynacji projektów w Instytucie Projekt Przedsiębiorczość
- Byłam prelegentką podczas konferencji PWSZ Konin: Kompetencje w Biznesie Międzynarodowym oraz podczas konferencji KNRO Business Women: „Last Minute do Sukcesu, Business English kluczem do komunikacji międzynarodowej oraz furtką do kariery”.
- Napisałam artykuły dla magazynów “Business Woman & Life”, “Warto Znać Biznes”, “Founders”
- Współtworzyłam podręcznika dla studentów “Języki Obce w Mediach i w Biznesie”
- Zdobyłam nagrodę „Lider wśród Trenerów biznesowych”
Sukcesy moich klientów
- 8000 zł rocznie mniej na wynegocjowanej umowie z firmą transportową na przewóz towarów
- Pomoc w zerwaniu umowy najmu w galerii handlowej bez ponoszenia kar umownych.
- 5% dodatkowego rabatu przy renegocjacji warunków umowy handlowej.
- Umowa z dodatkowym dostawcą (back up), dzięki czemu podczas Covidu, firma mojego klienta, jako nieliczna w branży, zapewniła sobie ciągłość dostaw
- 3 tysiące złotych miesięcznie mniej na wynajem pomieszczeń biurowych.
- Wejście na rynek hiszpański i francuski w branży opakowaniowej
- Obniżka czynszu lokalu w Szkocji o 50% i 70%
Mogłabym Ci powiedzieć, że dla mnie liczy się zysk Twojej firmy, że moje usługi są najlepsze, że mam liczne certyfikaty i sukcesy, ale to, co jest najważniejsze to ludzie. Czyli Twój biznes jest dla ludzi, to ludzie kierują Twoją firmą i to ludzie negocjują i rozmawiają. Dlatego grunt to nauczyć się podstaw w danej dziedzinie – negocjacji czy rekrutacji, a potem nie bać się rozmawiać, bo to podstawa komunikacji i udanych współprac.
Z chęcią pomogę Tobie i Twoim pracownikom się tego nauczyć lub zrobię to za Ciebie jako “Negocjator do Wynajęcia”